Ticker

6/recent/ticker-posts

ناریل کا تیل کے فوائد چمکدار جلد اور بالوں کی خوبصورتی بڑھانے کے لیے

ناریل کا تیل کے فوائد چمکدار جلد اور بالوں کی خوبصورتی بڑھانے کے لیے

چمکدار جلد اور بالوں سے لے کر میک اپ اتارنے تک، ناریل کا تیل استعمال کریں۔

ناریل کا تیل جلد اور بالوں کے لیے

ناریل کا تیل جلد اور بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ یہ کئی طریقوں سے استعمال ہوتا ہے۔ آپ اسے کھانا پکانے سے لے کر جلد کی دیکھ بھال کے معمولات تک استعمال کر سکتے ہیں۔ سردیوں میں بہت سے لوگ اسے نہانے سے پہلے یا بعد میں استعمال کرتے ہیں۔ یہ جلد کو ہائیڈریٹ کرنے میں مدد کرتا ہے۔ کئی سالوں سے اسے جلد اور بالوں کی خوبصورتی بڑھانے کے لیے استعمال کیا جا رہا ہے۔

ناریل کا تیل غسل کے بعد استعمال کریں

ناریل کا تیل خشک جلد کے لئے مفید ہے۔اگر آپ کی جلد بہت خشک ہے تو آپ اسے نہانے کے بعد استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے جب آپ اسے اچھی طرح سے نہا لیں تو اسے پورے جسم میں اچھی طرح لگائیں۔ پھر صابن لگائے بغیر دوبارہ شاور کریں۔ اس سے آپ کی جلد نرم ہونے کے ساتھ ساتھ دن بھر ہائیڈریٹ بھی رہے گی۔

ناریل کا تیل سے میک اپ ہٹائیں

میک اپ ان دنوں ہر کسی کی زندگی کا حصہ بن چکا ہے۔ ایسی صورتحال میں اگر آپ بھی میک اپ کرنا پسند کرتے ہیں اور بغیر اتارے سو جائیں تو ایسا نہ کریں۔ روئی میں تھوڑا سا ناریل کا تیل لیں اور پھر آنکھوں اور ہونٹوں کا میک اپ آسانی سے صاف کریں۔

ناریل کا تیل سے چہرے کا مساج

سردیوں میں ٹھنڈی ہوا کی وجہ سے چہرہ بہت خشک ہو جاتا ہے۔ جس کی وجہ سے جلد خراب ہونے لگتی ہے اور چہرے سے جلد نکلنے لگتی ہے۔ جس کی وجہ سے جلن شروع ہو جاتی ہے۔ ایسی صورت میں ناریل کا تیل استعمال کریں۔ اسے اپنے ہاتھوں پر لیں اور آہستہ سے مساج کریں۔

ناریل کا تیل نائٹ کریم کے طور پر استعمال کریں

ہر کوئی جلد کی دیکھ بھال کے معمولات پر عمل کرتا ہے۔ اگر آپ بھی رات کے وقت جلد کی دیکھ بھال کے معمول پر عمل کرتے ہیں اور پھر نائٹ کریم استعمال کرتے ہیں، تو آپ اپنی نائٹ کریم کو ناریل کے تیل سے تبدیل کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے چہرے کو صاف کرنے کے بعد ہلکی تہہ والا ناریل کا تیل لگائیں۔
یہ بھی پڑھیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

0 تبصرے